Aktuálně

Zaměstnanci očekávají pohodu, zážitky a vyšší smysl

Konference Lidský kapitál 2018 se zaměřila na to, jako mohou firmy zlepšit zaměstnaneckou zkušenost a vyvrátila některé zažité mýty, které panují v personalistice.


Co udělat proto, aby se zaměstnanci cítili jako lidé a odváděli skvělou práci?

Již tento pátek uzavíráme registraci na konferenci Lidský kapitál 2018, která se koná příští středu 21. listopadu ve Slovanském domě v Praze 1.


Jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy?

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou 25. října 2018 na konferenci Future of TV diskutovat o budoucnosti tohoto média z pohledu diváků, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.


Lidský kapitál 2018: chovejme se k zaměstnancům jako k zákazníkům

Lidský kapitál 2018 je konference určená majitelům, ředitelům, HR manažerům a všem, kteří si uvědomují, že k lidem je třeba přistupovat jako k cennému aktivu firmu, a ne jen jako ke zdrojům, které se těží a po čase vyčerpají. Po loňském úspěšném prvním setkání na toto téma se nyní 21. 11. 2018 v pražském Slovanském domě zaměříme na to, že zaměstnanci jsou (minimálně) stejně důležití jako zákazníci a tak je třeba s nimi i pracovat.


Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout svůj díl odpovědnosti za náladu ve společnosti, obzvlášť ve společnosti názorově polarizované, zaplavované „alternativními fakty“ a fake-news. Takové myšlenky přinesl čtvrtý ročník konference Brand Management, které se v Cubex Centru Praha zúčastnilo 350 manažerů značek.


Co je třeba udělat, aby byla města více přátelská

Konference Přátelské město 2018 přivítala v polovině září na 160 účastníků z řad zástupců městské samosprávy, politiků, investorů a podnikatelů. Debatovali nad aktuálními problémy spojenými s rozvojem měst a s často protichůdnými zájmy jednotlivých stran. Na symbolickém místě, v hotelu Jalta na Václavském náměstí, se řešila budoucnost nejen tohoto historicky významného centra, ale i dalších fenoménů, s nimiž se potýkají ostatní tuzemská města.


Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o komerční přežití jejich firmy v nových časech


Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha vystoupí 25 českých odborníků a zástupců významných zadavatelů reklamy a klíčový zahraniční řečník Sean Pillot de Chenecey, poradce největších světových značek. Na konkrétních příkladech ukážou, jak vrátit značkám autenticitu a důvěryhodnost v post-faktické době.


Přátelské město 2018: Setkání všech, kterým leží na srdci rozvoj měst

12. září 2018 se v hotelu Jalta na pražském Václavském náměstí sejde svým profesním složením pestrá skupina lidí, reprezentujících různé instituce a firmy. Budou společně hledat cesty k tomu, aby se centrum Prahy a dalších našich měst rozvíjelo tak, aby bylo přátelské ke všem, kdo v něm žijí, podnikají a investují. Stane se tak na konferenci Přátelské město 2018, kterou společně pořádají Sdružení Nového Města pražského a společnost Blue Events.


A je to tady! Na našich konferencích už jsme přivítali 50 000 návštěvníků!

Začátkem letošního roku jsme ohlašovali, že počet účastníků konferencí Blue Events brzy přesáhne historické číslo 50 000. Stalo se tak na naší nové akci Communication Summit 2018.


Jste zde: Internet Jungle Aktuálně