Program

8:30 – 9:00 | Registrace, snídaně a ranní networking
   
9:00 – 10:30 | A: STRATEGIE A TRENDY

 Moderuje: Martin Brixí, Digitální stratég

 

 

Zákazníci jsou zahlcení a vytěsňují vše, co neshledají relevantním. Jak se ve změti informací a kanálů odlišit, ale zůstat srozumitelný a konzistentní? Jak držet krok s překotným vývojem technologií na trhu a adaptovat je pro potřeby firmy nebo značky? Jak online džungli a více kanálů zkrotit do funkční strategie?

Klíčové trendy digitálního ekosystému
Dalibor Pulkert, spoluzakladatel, Outboxers

Integrovaná komunikace podle cílových skupin
Tomáš Gregořica, Marketing Communications Manager, ŠKODA Auto

Jak zkrotit komunikaci v online džungli
Michal Dúbravský, Digital Project Manager, Plzeňský Prazdroj

   
10:30 – 11:00 | Přestávka na kávu, občerstvení a networking
   
11:00 – 13:00 | B: SOCIÁLNÍ SÍTĚ

 Moderuje: Martin Brixí, Digitální stratég

 

 

Sociální sítě jsou vzývaným (i proklínaným) médiem. Je komunikace na nich efektivní nebo pouze efektní? Jak propojit marketingové aktivity s děním na sociálních sítích a lze vyhodnocovat dopady online na offline prodeje?

Jsou sociální sítě out?
Tomáš Pflanzer, Digital Director, Kantar

Paradoxy sociálních sítí
Peter Hajduček, CEO, Footshop.cz a Tomáš Hofmann, Project & Sales Team Leader, Unikum

Nejsledovanější: aneb cesta do hlubin youtuberovy duše
Antoan Pepelanov, Jiří Sádek, Jindřich Trčka, tvůrci dokumentárního snímku o životech předních českých youtuberů


Komunikace technologické B2B firmy na širokou veřejnost
Kateřina Pištorová, manažer externí komunikace a tisková mluvčí, Siemens


Aktivace a věrnost zákazníka v dobách internetové džungle
Zdeněk Nový, Managing Director, CoolTicket.cz

   
13:00 – 14:00 | Oběd
   
14:00 – 15:30 | C: VÝKONNOSTNÍ KAMPANĚ

 Moderuje: Martin Brixí, Digitální stratég

 

 

 

Kolem reklamy na internetu je hodně živo. Jedni tvrdí, že bannery jsou dávno mrtvé, druzí mluví o chytré automatizaci a personalizovaném cílení. Co skutečně funguje? Novinky v mediálním ekosystému a plánování.

Integrace reálné automatizace v zákaznické komunikaci
Ondřej Bumbálek, Head of Retention and Performance Marketing, Kiwi.com

Efektivní plánování digitálních médií
Jan Suda, Media Director, McCann Prague

Kde je a kam se ubírá programatická reklama?
Matěj Novák
, Managing Director, Czech Publisher Exchange

Jak skrze emailing budovat vztah s klienty po GDPR
Kateřina Fišerová, expertka na emailový marketing, SmartEmailing

   
15:30 | Závěr konference a afterparty
Jste zde: Internet Jungle Program