Aktuálně

Lidský kapitál 2019: Hledejte srdcaře, co firmu podrží v době krize

Ždímat lidi v době ekonomického růstu a propouštět v době recese už stále více firem považuje za krátkozraký přežitek. Naopak well-being a rozvoj potenciálu nabírá na významu a společnosti chtějí od svých zaměstnanců vnitřní motivaci pramenící ze zápalu, ne z vidiny čtvrtletního bonusu. Shodli se na tom účastníci konference Lidský kapitál 2019 z produkce Blue Events.


Big Data 2020 s řadou inovací: nová lokalita, zahraniční klíčový řečník

Konference Primetime for…Big Data 2019 se setkala s velkým zájmem a byla zcela vyprodána. Organizátoři z Blue Events proto přesunují ročník 2020 do ještě větších prostor. Pozvali také renomovaného klíčového řečníka, kterým bude Prof. Viktor Mayer-Schönberger, spoluautor zatím jediné knihy o problematice velkých dat, přeložené do češtiny. Konference se uskuteční 25. 3. 2020 v pražském Clarion Congress Hotelu.


Lidský kapitál 2019: Proč a jak (ne)měřit úspěch?

Lidský kapitál 2019 je konference určená majitelům, ředitelům, HR manažerům a všem, kteří si uvědomují, že k lidem je třeba přistupovat jako k cennému aktivu firmy, a ne jen jako ke zdrojům, které se těží a po čase vyčerpají. Po dvou úspěšných ročnících konference se nyní zaměříme na to, proč a jak (ne)měřit procesy související se získáním a rozvojem lidského kapitálu. Význam lidí pro firmy signalizujeme i tím, kde se konference uskuteční – letos to bude v prestižním kongresovém sále České národní banky.


Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení

Hromadit a ukládat všechno, co se dá, nebo čistit a aktivně přetavit v potřebné algoritmy? Spoléhat na transakce a CRM s lepšími funkcemi, nebo vykročit za hranice firmy, hledat ve veřejném prostoru a propojovat do nových kontextů? Řeč je o datech. Minulý týden se jim věnovala konference Primetime for… Big Data z produkce Blue Events, která přilákala do Národní technické knihovny v Praze více než 250 účastníků.


Vídeňská Mariahilferstrasse: přátelská ke všem zúčastněným

Hlavní město Rakouska je pro Prahu a další města v Česku nespornou inspirací.


Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu

Společnost Blue Events právě zveřejnila program letošního největšího setkání seniorních marketérů Brand Management 2019. Netrpělivě očekávaná konference se koná 2. 10. v prostorách Cubex Centrum Praha. Akce každoročně nastoluje klíčové téma pro marketéry, ředitele a majitele firem na našem trhu. Do 21. srpna je k dispozici výhodná registrace za cenu Early Birds.


Blue Events dokazují, že Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword

25. 9. 2019 se v Národní technické knihovně v areálu ČVUT v Praze 6 již popáté koná výroční konference Primetime for…Big Data 2019. Dosavadních ročníků se zúčastnila celkem téměř tisícovka manažerů a expertů ze všech odvětví, od retailu po zdravotnictví, reprezentujících různé pozice, od marketing managementu až po řízení financí a provozu.


Co vám vzkazuje Les Binet

Informační přínos i celková organizaci letošního Communication Summit 2019 hodnotili účastníci jako ještě lepší, než v loňském roce. Nejlepší z řečníků byl přitom jednoznačně Les Binet.


Setkání všech, kteří hledají inspiraci a energii pro další rozvoj srdcí měst

Všichni dnes hovoří o chytrých městech. Být chytrý ale nestačí. Vstřícnost a přátelskost ke všem obyvatelům, návštěvníkům, podnikatelům či investorům je základním pilířem fungování města, o který bychom měli společně usilovat. Vedeni těmito úvahami jsme před 3 roky založili projekt výročních setkání všech, kterým leží rozvoj měst na srdci. Po předchozích 2 úspěšných setkáních pořádáme 11. 9. 2019 v centru Prahy další z nich, konferenci Přátelské město 2019.


Jak přetavit Big Data na úspěch?

Big Data už dávno nejsou jen Big Buzzword…. 25. 9. 2019 se proto v Národní technické knihovně v Praze 6 sejdeme již popáté na výroční konferenci Primetime for…Big Data 2019.


Jste zde: Internet Jungle Aktuálně