Aktuálně

Přišla hvězdná chvíle marketingu, využijte ji rychle.

Právě teď se před marketéry otevřel velký prostor pro změnu. Jestli jej využijí, mohou hodně získat. Přečtěte si, co píše ve své aktuální výzvě pro všechny marketéry Thomas Barta, hlavní řečník konference Brand Management 2020.


Největší konference o značkách bude koncem září. Tématem je marketing jako superlídr

Společnost Blue Events uspořádá 30. září konferenci Brand Management v Cubex Centru Praha. Hlavním řečníkem bude Thomas Barta, světově uznávaný odborník na leadership.


Communication Summit zveřejnil téma

Mluvme jako lidi! To je dnes klíčový úkol pro všechny, kdo se zabývají komunikací. Jak se zbavit často umělé řeči firem a úřadů? Jak lépe poznat chování lidí a účinně ho ovlivňovat? To je téma Communication Summitu 2020.


Jak poskládat velká data, aby nám to pomohlo? Odpoví experti na konferenci Primetime for... Big Data

Firmám v Česku chybí experti s digitálními dovednostmi, zejména odborníci na analýzu velkých dat. K vzdělávání a výměně zkušeností přispívá již šestým rokem konference Primetime for... Big Data. Letošní ročník se koná 13. října 2020, vystoupí zástupci společností Škoda Auto, Liftago, Plzeňský Prazdroj, Equa bank, Raiffeisenbank, Dr.Max, DHL, Český rozhlas a odborníci z firem Revolt BI, Profinit, CEOS Data, UNICO.ai, Bisnode Czech Republic a Salsita Software. Už jen do konce února platí ceny Early Birds!


Lidský kapitál 2019: Hledejte srdcaře, co firmu podrží v době krize

Ždímat lidi v době ekonomického růstu a propouštět v době recese už stále více firem považuje za krátkozraký přežitek. Naopak well-being a rozvoj potenciálu nabírá na významu a společnosti chtějí od svých zaměstnanců vnitřní motivaci pramenící ze zápalu, ne z vidiny čtvrtletního bonusu. Shodli se na tom účastníci konference Lidský kapitál 2019 z produkce Blue Events.


Big Data 2020 s řadou inovací: nová lokalita, zahraniční klíčový řečník

Konference Primetime for…Big Data 2019 se setkala s velkým zájmem a byla zcela vyprodána. Organizátoři z Blue Events proto přesunují ročník 2020 do ještě větších prostor. Pozvali také renomovaného klíčového řečníka, kterým bude Prof. Viktor Mayer-Schönberger, spoluautor zatím jediné knihy o problematice velkých dat, přeložené do češtiny. Konference se uskuteční 25. 3. 2020 v pražském Clarion Congress Hotelu.


Lidský kapitál 2019: Proč a jak (ne)měřit úspěch?

Lidský kapitál 2019 je konference určená majitelům, ředitelům, HR manažerům a všem, kteří si uvědomují, že k lidem je třeba přistupovat jako k cennému aktivu firmy, a ne jen jako ke zdrojům, které se těží a po čase vyčerpají. Po dvou úspěšných ročnících konference se nyní zaměříme na to, proč a jak (ne)měřit procesy související se získáním a rozvojem lidského kapitálu. Význam lidí pro firmy signalizujeme i tím, kde se konference uskuteční – letos to bude v prestižním kongresovém sále České národní banky.


Úspěch firmy vede přes big data, ale začít musí u změny myšlení

Hromadit a ukládat všechno, co se dá, nebo čistit a aktivně přetavit v potřebné algoritmy? Spoléhat na transakce a CRM s lepšími funkcemi, nebo vykročit za hranice firmy, hledat ve veřejném prostoru a propojovat do nových kontextů? Řeč je o datech. Minulý týden se jim věnovala konference Primetime for… Big Data z produkce Blue Events, která přilákala do Národní technické knihovny v Praze více než 250 účastníků.


Vídeňská Mariahilferstrasse: přátelská ke všem zúčastněným

Hlavní město Rakouska je pro Prahu a další města v Česku nespornou inspirací.


Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu

Společnost Blue Events právě zveřejnila program letošního největšího setkání seniorních marketérů Brand Management 2019. Netrpělivě očekávaná konference se koná 2. 10. v prostorách Cubex Centrum Praha. Akce každoročně nastoluje klíčové téma pro marketéry, ředitele a majitele firem na našem trhu. Do 21. srpna je k dispozici výhodná registrace za cenu Early Birds.


Jste zde: Internet Jungle Aktuálně